Suzuki scross

Výkon

• Uplatnenie vhodné pre všetky druhu terénu a zároveň aj na bežné komunikácie.  
• Hnacia sila poskytuje ochranu životného prostredia a pritom skvelý výkon.
• Prevodové systémy, ktoré zvyšujú pôžitok z jazdy.
• Jedny z najnižších emisií CO2 vo svojej kategórii.

Motory a prevodovky

Technológie hnacej jednotky nového modelu SX4 S-Cross zabezpečujú environmentálnu kompatibilitu, ale zároveň prinášajú výkon potrebný v danej kategórii.

Motory

• 1,6-litrový benzínový motor
Benzínový motor 1,6 l vychádza z aktuálneho agregátu M16A. Nižšie trenie a nižšia hmotnosť znižujú spotrebu paliva tohto motora bez toho, aby sa tým zatienil vysoký výkon a krútiaci moment tohto agregátu.

• 1,6-litrový dieselový motor
Ľahkosť a nízke trenie dávajú 1,6-litrovému dieselovému motoru vynikajúcu spotrebu paliva. Variabilná geometria turbodúchadla zabezpečuje už od nízkych otáčok dostatok krútiaceho momentu. Vodič si tak môže vo vozidle vychutnať priebežne, v rámci širokého spektra otáčok, poskytovaný silný a dokonalý výkon. Novo navrhnutý zvukovo izolačný kryt motora zasa zvyšuje pohodlie cestujúcich tým, že potláča vibrácie a hluk, ktoré sú charakteristické pre dieselové motory.

• Prevodové systémy
Prevodové systémy vyvinuté pre nový SX4 S-Cross tiež zlepšujú výkonnosť a znižujú spotrebu paliva. Zabezpečujú tiež ľahké, športové radenie prevodových stupňov, čo tiež  spríjemňuje ovládanie a jazdu vo vozidle.


• Manuálna prevodovka
Päťstupňová manuálna prevodovka je k dispozícii pre 1,6-litrový benzínový motor. Optimalizované prevodové stupne zvyšujú výkon a znižujú spotrebu paliva. Zvýšená tuhosť prevodovej skrine potláča hluk a vibrácie, čím je riadenie príjemnejšie. Šesťstupňová manuálna prevodovka je zasa spojená s 1,6-litrovým dieslovým motorom. Optimalizované prevodové pomery v nej rovnako znižujú spotrebu paliva.

• Automatická prevodovka
Plne variabilná prevodovka (CVT) optimalizuje prevodové pomery pre nízku spotrebu paliva a vynikajúcu kombináciu zrýchlenia (i pri jazde do kopca) stúpania. Po prepnutí do sedem rýchlostného manuálneho režimu umožňuje vodičovi radiť posúvaním nahor a nadol páčok na volante bez jeho pustenia.